Fenerbahçe’de forvet çıkmazı! Alexander Sörloth ve Guirassy gelişmesi

Teknik direktörlük görevine İsmail Kartal’ı getiren Fenerbahçe’de transfer çalışmaları sürüyor. 2026-27 sezonunda 12 yıllık şampiyonluk özlemini noktalamaya kararlı olan sarı-lacivertliler bu çerçevede ilk iş olarak Vedat Muriç transferini bitirdi. Santrfor pozisyonu için önemli bir takviye daha planlanıyor.

Bu kapsamda Borussia Dortmund forması giyen Serhou Guirassy için girişimler devam ediyor. Ancak gerek Borussia Dortmund’un 40 milyon euro bonservis istemesi gerekse yeni menajerlerin orta çıkması sebebiyle süreç aksıyor.

GUIRASSY İÇİN İLGİNÇ İDDİA

Haberlerimizi Google’da Takip Edin

En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.

Google’da tercih edilen
kaynak olarak ekleyin

Guirassy’nin beş menajerinin olduğu iddia ediliyor. 15 milyon euro istiyor Fenerbahçe’de ikinci golcü için 40 Milyon euroya çıkılacaksa Alexander Sörloth’un transfer edilmesi gündeme geldi ama Norveçli yıldızın yıllık 15 milyon euro maaş talebi bulunuyor.

Sarı-lacivertliler bu nedenle Guirassy ve Sörloth dışında başka isimlere de yönelmiş durumda. Mallorca’da sezonu 23 golle kapatan Vedat Muriç’in erken transfer edilmesi yönetimin elini güçlendiriyor. Santrfor bölgesine hem performans hem de mali açıdan en iyi oyuncunun transfer edilmesi adına yoğun çaba harcanıyor.

Author: admin